kwietnia 15, 2015

Chce "Pobiec dobrze" w 37. PZU Maratonie Warszawskim dla Fundacji SYNAPIS - możesz mi w tym pomóc!


Aby to zrobić, kliknij: Emilia biegnie dla "Fundacja SYNAPSIS"  (przekierowanie do płatności z prawej strony pod zdjęciem)


Właśnie ruszyły zapisy na 37. PZU Maraton Warszawski, a wraz z nimi projekt "Biegam dobrze". Na czym on polega? 

Prócz ogromnego wyzwania, jakim jest przebiegnięcie maratonu, każdy biegacz zamiast zwykłej ścieżki płatności za uczestnictwo, może podjąć się również wyzwania, jakim jest zostanie biegaczem charytatywnym. W praktyce oznacza to czynne zaangażowanie się w zbieranie środków na wsparcie działań jednej z czterech organizacji partnerskich, takich jak: Amnesty International, Fundacja Dzieci Niczyje, Fundacja Synapsis oraz Fundacja Rak 'n' Roll.Wygraj życie!. 

Ja wybrałam Fundację Synapsis. Jeśli chcesz pomóc mi w tym wyzwaniu, a przede wszystkim wesprzeć tę organizację wejdź na wyżej podany link i wpłać choć minimalną kwotę na jej konto. Liczy się każda złotówka. Pomyśl ile razy w tygodniu wrzucasz te przysłowiowe 3 złote do automatu z Colą, albo z kawą? Może dzisiaj zamiast tego, wpłać choć drobną kwotę na Fundację Synapsis? :)

Przeczytaj czym zajmuje się ta fundacja: Strona Fundacji Synapsis

Jeśli licznik na mojej stronie przekroczy 300zł będę mogła uznać, że cel został w pełni zrealizowany - dostanę wtedy unikalny numer startowy od wspieranej przez siebie fundacji. Uczyni mnie to prawdziwym Ambasadorem Fundacji Synapsis, co zobowiązuję (nie tylko do dobrego wyniku na tym morderczym dystansie, jakim jest maraton ;)). 

Na zebranie środków mam czas do 15 sierpnia. Z Twoją pomocą na pewno się uda!!! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szanuj pasję , Blogger